Prvo sveto obhajilo

Kot sem že pred časom omenila, bo za mojega nečaka v mesecu maju prav poseben dan. 17. maja bo namreč prejel prvo Sveto obhajilo - enega od zakramentov krščanske vere. Verjetno ne rabim posebej govoriti, kako se že veseli tega dne. Da bi bilo pričakovanje tega dne še bolj svečano, sem pripravila vabila, ki jih bo razdelil najbližjim in jih (nas) povabil, da ta dan preživimo z njim.
Ker je v našem kraju zelo skopa ponudba papirja, sem se vrnila k imroviziranju. Uporabila sem 290 gramski akvarel papir (iz akcije v Hoferju), ki sem ga z obeh strani pobarvala s pearl vodenimi barvami in tako prišla do željene "svetleče"- biserne barve. Še dobro, da je naša cvetličarna "čez cesto" dobro založena z darilnimi trakci in sem lahko kupila trak ravno v željeni barvi. Krogce in zaponko sem izrezala s pomočjo šablon nestabilities
Levo stran vabila sem embosirala s pomočjo cuttlebug-a in mapice za embosiranje z reliefom pisave.
Osebno se mi zdi zelo primerno in lepo, da vsebina vabila ni napisana suhoparno, zato sem poiskala primeren verz in ga malo priredila. Včeraj sem vabila nesla nečaku. Moja sestra je bila z vabili zelo zadovoljna, nečaku so se pa tudi očke zasvetile, ko jih je videl... in že samo izraz na njegovem obrazu je poplačal ves trud, ki sem ga imela z izdelavo.

Uporabljeno:
akvarel papir, pearl vodene barve, svilen in potiskan darilni trak, lepilo v spreju, montažni leppilni trak, cuttlebug, mapa za embosiranje in nestabilities šablone.

Komentarji

Oseba Marna sporoča …
Waw waw waw, kako so lepa! Si pa imela dost dela z barvanjem, kajne. Pridna!
Oseba Alenka sporoča …
Super vabila, bila si zelo pridna.
Oseba Ninsi sporoča …
fulll lepe:)))
Oseba Sonja sporoča …
Prav lepa vabila so. Prav nič jim ne škodi, prej koristi, da si malo improvizirala. Mi je pa všeč, da so tako "čista", čisto primerna za priložnost.
Oseba Anja sporoča …
Full lepo. Dodelano v detajle.
Pa super glasba za ozdaje. Me je skoraj vrglo, ko je kar naenkrat začelo igrati:))
Oseba BojaMoja sporoča …
Zelo pridna :)

Jaz jih pa ne rabim delat :)))) ker smo sami "domači" povabljeni.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki