izdelava marjetice

Pripravimo si material:
  • delovno podlogo,
  • barvne blazinice za štampiljke (v postopku sem uporabila distress ink),
  • izsekovalnik - luknjač z motivom marjetice,
  • luknjač za netke,
  • šilo ali zobotrebec'
  • bel karton ali debelejši papir (v postopku sem uporabila akvarel papir 290g/m2)
Najprej iz kartona izsekamo eno marjetico in jo zaenkrat pustimo nepobarvano. Nato pobarvamo eno stran kartona z rumeno barvo,
drugo stran pa z rdečo barvo.
Izsekamo še štiri marjetice. Tako imamo zdaj 4 barvne in eno belo marjetico.

Bel motiv položimo na zeleno blazinico in jo rahlo pritisnemo na barvo.
Meni so všeč neenakomerni odtenki.
S pomočjo luknjača naredimo na sredini vsake marjetice luknjico.
Nato cvetne liste rdeče-rumenih marjetic s pomočjo šila zavihamo navznoter.
Zeleno marjetico pustimo nezavito.
Razcepko potisnemo skozi luknjico marjetice,
nato še dodamo drugo, tretjo in četro marjetico. Motivčke zlagamo križem.
Nataknemo še zelen izsekanček in na hrbtni strani cveta razcepko razpremo.
Cvet nato rahlo stisnemo s prsti in oblikujemo kroglico.
V kolikor se nam cvet noče zapreti, si pomagamo s šilom in narahlo pritisnemo notranje cvetne liste proti razcepki.
Tako, cvet marjetice - knofiča je končan. Cvet pritrdimo na osnovo s pomočjo lepila, lahko pa že na začetku vzamemo malo daljšo razcepko in pritdimo cvet kar neposredno skozi osnovo - podlago.
Za en cvet potrebujemo približno 7 - 8 minut.

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Hvaaalaaa :) Saj se mi je zdelo, da bo tako nekako, pa je vseeno veliko lažje, ko vidiš tako dobro pripravljena navodila.
Čisto enakih rožic pa tako ne znam narest :)
Oseba Alenka sporoča …
Hvala za tako lepo razlago, mogoče pa še kdaj ponucamo novo pridobljeno znanje.
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Hudo dobro! Super navodila in krasna marjetica.
Lp, Nataša.
Oseba Beti sporoča …
o, super uporabna stvar...js sem pa vedno mislila, da je to neka hudo zakomplicirana višja matematika...hvala za razsvetljenje!;)
uživajte!
Beti
Oseba Helena sporoča …
Oooo, hvala za zelo nazorna navodila za to krasno marjetico!!
Oseba BojaMoja sporoča …
:) prima ideja :)

Me pa bolj spominja na zlatico kot na marjetico.
Oseba Vladka sporoča …
Marička, super si! Sploh ni zapleteno naredit tole marjetico, samo zdi se težko. Jo bom mogoče jutri probala naredit :)
Oseba Marija - Marička sporoča …
Sem res vesela, da vam je rožica všeč. Res je preprosta za izdelavo... Ha ha, ja, pa še marsikaj je lahko... jaz sem v njej videla drobne polne marjetke, Sonja lokvanj, BojaMoja zlatice... Univerzalen cvet ;))))

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki