Dopust.... 1. dan

Danes sem začela s težko pričakovanim dopustom. Ne, nimam namena kam hoditi; vse dneve, kolikor me bojo pač pustili pri miru, bom porabila za pospravljanje, čiščenje in ustvarjanje. Ok, danes sicer nisem še nič pospravila in počistila, sem pa ustvarjala. Naredila sem dve voščilnici; ena je tipično velikonočna, druga je pa bolj pomladna. Sem si pa zadala izziv skombinirati roza in rumeno barvo. Sicer mi ti dve barvi nekako zelo pašeta skupaj, ampak na čestitkah ju tako težko skombiniram.
In to sta rezultata lastnega izziva:


Za danes bo dovolj ustvarjanja (sicer proti moji volji), ampak moram začeti s kuhanjem kosila... in pospravljanjem :(

Lep pozdrav do naslednjič!


Uporabljeno:
barvni karton, dekorativni papirPM Simply elegant, aplikacije in trakci iz blaga, šablone za izrezovanje, Cuttlebug, dvostranski montažni trak, lepilo wackytac mini dots, razcepke.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Obe čestitki sta v lepih, toplih barvah. Všeč mi je, kako si na drugi "okrasila" trakec.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki