četrtek, 02. april 2009

Nadaljevanje 1. dne dopusta

Zgodilo se je, da so vsi plani glede čiščenja včeraj, padli v vodo. Poštar me je namreč razveselil s pošiljko odtisov in seveda jih je bilo treba preizkusiti. Prijazna otočanka Lenčka mi je namreč poslala odtise štampiljke "košarica s pirhi". Lenčka, še enkrat hvala! Odtisov nisem kaj dosti barvala, saj je že štampiljka sama po sebi tako "polna". Na nekaterih sem samo rahlo pobarvala pirhe.

Nastale so te tri:- bordo rdeča
- rumena
- pomladno zelena

Že nekaj časa pa imam pobarvanih kar nekaj odtisov štampiljke pirha s pentljo in cvetjem (kupljena v trgovini memories, vendar se nisem mogla odločiti, kako odtis spraviti na voščilnico. Odtis je odtisnjen s stazOn blazinico in pobarvan s pearl vodenimi barvami No, včeraj mi je uspelo in končni izdelek izgleda tako:
Danes bo čestitkanje res na stranskem tiru, saj je zadnji čas, da si uredim zalogo materiala.

Lep, sončen in prijazen dan vam želim!

Uorabljeno:
barvni karton, trakci, aplikacije in čipke iz blaga in odtisi štampiljk, barvni inki stazOn, distress, versafine, pearl vodene barve, razcepke, lepilo v spreju, montažni lepilni trak.

2 komentarja:

Sonja pravi ...

Obe štampiljki in z njima narejene čestitko so mi čudovite. Čeprav prva ne terja dosti barvanja, pa si jih ravno prav senčila, da dajejo vtis tridimenzionalnosti. Lepo.

Helena pravi ...

Ooo, krasne čestitke si napravila za veliko noč. Tudi tvoja štampiljka s pirhom je čudovita.

Related Posts with Thumbnails