Nadaljevanje 1. dne dopusta

Zgodilo se je, da so vsi plani glede čiščenja včeraj, padli v vodo. Poštar me je namreč razveselil s pošiljko odtisov in seveda jih je bilo treba preizkusiti. Prijazna otočanka Lenčka mi je namreč poslala odtise štampiljke "košarica s pirhi". Lenčka, še enkrat hvala! Odtisov nisem kaj dosti barvala, saj je že štampiljka sama po sebi tako "polna". Na nekaterih sem samo rahlo pobarvala pirhe.

Nastale so te tri:- bordo rdeča
- rumena
- pomladno zelena

Že nekaj časa pa imam pobarvanih kar nekaj odtisov štampiljke pirha s pentljo in cvetjem (kupljena v trgovini memories, vendar se nisem mogla odločiti, kako odtis spraviti na voščilnico. Odtis je odtisnjen s stazOn blazinico in pobarvan s pearl vodenimi barvami No, včeraj mi je uspelo in končni izdelek izgleda tako:
Danes bo čestitkanje res na stranskem tiru, saj je zadnji čas, da si uredim zalogo materiala.

Lep, sončen in prijazen dan vam želim!

Uorabljeno:
barvni karton, trakci, aplikacije in čipke iz blaga in odtisi štampiljk, barvni inki stazOn, distress, versafine, pearl vodene barve, razcepke, lepilo v spreju, montažni lepilni trak.

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Obe štampiljki in z njima narejene čestitko so mi čudovite. Čeprav prva ne terja dosti barvanja, pa si jih ravno prav senčila, da dajejo vtis tridimenzionalnosti. Lepo.
Oseba Helena sporoča …
Ooo, krasne čestitke si napravila za veliko noč. Tudi tvoja štampiljka s pirhom je čudovita.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki