nedelja, 10. oktober 2010

ko sladkor pade

Se vam je že zgodilo kdaj, da imate neustavljivo željo po sladkem? Ne? Nikoli?  He, he... pri meni se to pogosto dogaja. Je pa padec sladkorja povezan z tistimi "ko se ti za nič ni" dnevi. In danes je bil pri meni takšen dan. Čeprav je zunaj sijal topel sonček in me vabil v naravo, sem se odločila, da bi pa raje nekaj spekla. Pa še moj dragi se danes vrne s službene poti. Ok, sem si rekla, bom pa pekla. Receptov imam malo morje; preizkušenih in nepreizkušenih... ampak, jaz bi raje kaj  povsem novega...
Že zadnjič mi je moja soseda Barbara delala lušte z mandeljnovimi rezinami (samo v besedi)- so menda zelo dobre, pa še nič komplicirane za narediti. In včasih jih je menda kar pogosto pekla.... zdaj pa nič več :(. No, prav.... bomo pa danes mandeljnove rezine delali :). Namesto, da bi mi recept prepisala, mi je kar njen zvezek z recepti posodila.  In potem sem listala in listala... pa našla še kokosovo rulado in "bele" kekse. Saj veste, beli keksi so tisti v sladkor v prahu povaljani žepki, polnjeni z marmelado ali pustidomišlijiprosto pot nadevom... In tako se je sončna nedelja spremenila v slaščičarso nedeljo.  Takole pa zgleda rezultat:

- najprej so mandeljnove rezine,
- potem so beli keksi z marmeladnim nadevom,
- pa kokosova rulada in še
- beli keksi z orehovim nadevom, okrašeni s čokolado.




Tole je pa rezultat "nabiranja" gobic, ki sem jih pekla nedolgo nazaj. Sem jih naštela nekaj čez 130... so bili pici-mici majhni... ampak zelooooo dobri :)







Želim vam sladek preostanek nedelje!

11 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Uau ti si pa mojstrica peke, slika kar vabi... Kako so gobice lušne, najlepši je svetel jurček v sredini, čisto za zmazat...Mnjami :-))

Andreja pravi ...

Mmmm kakšne sladkosti .-))

Alenka pravi ...

Tako se tudi jaz tolažim v dnevih "ko se mi še živet ne da". Bi mi pasalo malo tvojih dobrot. Imam že cel vikend tak, da je cuker v 3. kleti.

Sonja pravi ...

Ojeeeej, zdaj, ko vidim tole tvojo objavo, mi je pa res cuker padel tja do podtalnice :))))) Lačnaaaa.. oz. ne, bolj pravilno: rabiiiiim cukeeeeeeeer :)))))
Hudo zgleda tole, vse po vrsti :) Maksimalno pridna si.

Marna pravi ...

meni je zdaj cuker pado! Ko vsaj ne bi bila na dieti, bi požrla tak cel krožnik!!!
Yummi!!! :)
Pridna pekarica.

Vladuška pravi ...

O vau kakšne dobrote. Ko pa se ti spraviš k pečenju pa to ni kar tako, celi pladenj različnih dobrot.

DIDI pravi ...

o tud pri peki nimaš mere, kako zgleda vse slastno, a gobice so najbolj simpatične, kako lepo, da si jih ujela v objektiv za nas...

MarikaGabez pravi ...

O hudo!!!!

Kako bi jaz sedajle kaj od tega pojedla. Mi je tud padel cukr.

hali pravi ...

Mhmhmh ja, včeraj je bil definitivno sladek dan!Prav slastno zgleda tale pladenj!

Snežinka pravi ...

aaaaaaaaaaaaaa, a ti ne veš, da jaz hujšam?????? sline se mi cedijo....kako pa to mora bit dobro........mmmmmmmmmm

flo pravi ...

no men je pa zdele cukr padu :-( čez enkran pa tole ne gre v želodec a????

Related Posts with Thumbnails