torek, 03. november 2009

Zvijanje n-tič

Saj sploh ne vem več, kako naj naslavljam teme z vsebovanimi čestitkami, saj se mi zdi, da zadnje čase res še samo zvijam papirce ... seveda za papirni filigran, da ne bi slučajno kdo na kaj drugega pomislil :-p.

Ta je nastala za sodelavko. Delno je narejena po predlogi. Malo sem jo pa morala spremeniti, saj mi čisto po predlogi ni bila preveč všeč. Dobi jo jutri - upam, da ji bo všeč :)

Detajl sredine:
Pa še čestitka v celoti:
Zdaj je pa res že zadnji čas, da začnem z božičnim zvijanjem :)

9 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Joj.....jaz pa ne vidim slik.

Suzy pravi ...

Čudovito!

Alenka pravi ...

Spet en lep šopek!Super!

McCrafty pravi ...

Komaj čakam božično zvijanje :)

Anja pravi ...

Vedno znova občudujem tvoje "zvijanke" :)) Res lepo.

katarina pravi ...

Krasna, krasna, krasna.....

mojca pravi ...

uh, pa kaj ti počneš s temi "papirčki"! čudovito!

BojaMoja pravi ...

Marička, teb se je pa mal zvilo :)))) ampak lepo :)

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresny Blog

Related Posts with Thumbnails