Jesenski swap nakita in nagradica

Kot sem že včeraj obljubila, pokažem še kreacije ostalih oblikovalk nakita, ki so sodelovale pri jesenskem swapu (po abecednem redu):

Atenka


jagoda
petrovka


Picasso



Staša
Zita

Same čudovite kreacije, ne?

Sem pa postala še ponosna lastnica tega:

Klavdija mi je podarila
tole lepotičko


pri čarobni hiški (jesenskemu listu) sem se zagrebla za tale kompletek

lata pa mi je podarila tega lepotca


Drage moje, imam vas zelo rada! :)

Danes me je pa Marika razveselila še z nagradico


Navodila naj bi šla takole:
  1. Za odgovor lahko uporabiš samo ENO besedo
  2. Posreduj jo 5 najljubšim blogerjem
  3. S tem jim tudi podeliš to nagrado
  4. VELIKO ZABAVE!


1. Where is your cell phone? na mizi
2. Your hair? rdečkasto-rjavi
3. Your mother? ustrežljiva

4. Your father? žal, mrtev :(
5. Your favorite food? zelenjava

6. Your dream last night? ne vem
7. Your favorite drink? osvežilne pijače
8. Your dream/goal? živeti brezskrbno

9. What room are you in? dnevna soba
10. Your hobby? ročno ustvarjanje
11. Your fear? arahnofobija
12. Where do you want to be in 6 years? na oddaljenem otoku

13. Where were you last night? doma
14. Something that you aren't? zadovoljna s službo

15. Muffins? mnjami
16. Wish list item? več časa
17. Where did you grow up? koroška
18. Last thing you did? pospravljala
19. What are you wearing? hlače, majčka

20. Your TV? vsak po malo
21. Your Pets? kakšen pajek v kotu

22. Friends? so :))))))
23. Your life? preveč stresno

24. Your mood? nihajoče
25. Missing someone? očeta
26. Vehicle?
.....
27. Something you're not wearing? bikini :p
28. Your favorite store? nimam
29. Your favorite color? vse
30. When was the last time you laughed? danes
31. Last time you cried? že dolgo ne
32. Your best friend? partner

33. One place that I go to over and over? otoček :)))))
34. Facebook? ne

35. Favorite place to eat? doma

Jo podarjam naprej in sicer jo prejmejo:

BojaMoja
Suzy-1
Neža
Sonja in
Helena

Se beremo ;)

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Oooo, hvala :) tole bom pa verjetno že zmogla :)
Oseba BojaMoja sporoča …
:) hvala

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki