petek, 15. april 2011

Ustvarjanje malo drugače

Moja pupa ima maturantski ples. Posebej zanjo sem se potrudila z ustvarjanjem sladkih prigrizkov. Čeprav sem minjon kocke delala prvič, sem prav ponosna, da so mi tako uspele.

Princeske po tem receptu pa itak vedno uspejo :). Za ljubitelje bolj "osvežilnega" peciva pa sem spekla borovničevo pecivo s skuto.
Upam, da bo življenje moji pupi pogosto sladko....

Pozdravček!

11 komentarjev:

Lili pravi ...

Krasno in slastno, rs lepo darilce za maturantko :)).

Alenka pravi ...

Kako to zgleda slastno!!!

Renata pravi ...

Mmm....Za prvič so ti minjoni super uspeli.Super dekoracija, res.Princeske pa tudi vabijo, vzemi me, vzemi me.

MarikaGabez pravi ...

Tudi jaz se pridružujem tvojim željam, upanjem za hčero.
In vse tole pecivo ti je strašno lepo uspelo. In verjamem, da je tudi dobro. Se ne morem odločit, kaj bi prej vzela....hmmm...?

Helena pravi ...

Super ideja za sladko darilo. Zgleda krasno in verjamem, da je tudi slastno. Naj vam tekne!

Janja pravi ...

Čudovito izgledajo in zelo si se potrudila. Bravo mami! Lp

Vladuška pravi ...

uuu, super ti je uspelo. Izgleda nadvse odlično.

Nella pravi ...

Uuuu, njami :) izgledajo fantastično. Lp

Tanja E. pravi ...

Marička, prava mojstrica si res, enkratni kosi peciva, lepo dodelani, da o princeskah sploh ne govorim. Čestitam!

DIDI pravi ...

uf njami.. pa sem na dieti.. ne smem.. hvala... mislim da gredo kilce gor že od samih lepot..

Hali pravi ...

Mmhmhm kako lepo in prav slastno izgledajo!

Related Posts with Thumbnails