nedelja, 10. april 2011

Ko se ti priljubijo voščilnice s fotkami

Najprej sem bila nekako nezainteresirana za papirni filigran (quilling), pa me je potegnilo....
Potem sem se branila izdelovanja voščilnic z odtisi raznih punčk, pa sem spet podlegla....
Si rečem:"Ne, tega jaz ne bom delala....", pa vendar se ponavlja. Isto je z vintage fotkami. Sicer so mi voščilnice z starinskimi fotkami zelo všeč in občudujem njihove kreatorke, ampak jaz... kaj vem, se ne čutim v teh vodah, pa vendar poskušam kakšno takšno ustvarit. Dve takšni sem objavila že zadnjič, danes dodajam še tri:

Eno za abrahamovca (je bila fotkana predno sem prilepila 50-ko)


Pa dve za dušna pastirja, ki skrbita, da "ovčke" ne bi zašle s prave poti.

Fotografije/slike za zadnji dve voščilnici sem našla tukaj. Imajo pestro izbiro religioznih sličic.

Pa še misel za danes: Imejmo se radi. Odpuščajmo in ne bodimo zamerljivi. Življenje je eno samo, zato ga preživimo v ljubezni in spoštovanju do sočloveka.

Prijetno nedeljo vsem skupaj!

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Menda smo vse take: rečemo si, tega pa že ne bom delala. Pa potem enkrat poizkusimo in nas kar prime :)
Lepe fotke in krasno si jih vključila v voščilnice.

Alenka pravi ...

Lepo si skombinirala čestitke! Jaz se pa slikic rada poslužujem, posebno, če moram narediti več čestitk za kakšne praznike:):)

MarikaGabez pravi ...

Lepo si jih naredila .... izbor sličic, postavitve, dodatki. Jaz se jih bolj redko poslužujem, pa ne da imam rešpekt pred njimi, ampak preprosto pozabim.

Tanja E. pravi ...

Lepo si jih naredila, še posebej tem z verskim motivom se mi zdi, da tak način pristaja. Zadnja mi je še posebej všeč, super barve, ravno prav pravljice in krasna postavitev. Hvala za link, LP:)

Vladuška pravi ...

Meni pa se zdi prav fajn, da si poskusila tudi to, zakaj pa ne in povsem lepo ti je uspelo. Pa hvala za ta link.

DIDI pravi ...

ja hudo dobro je tudi tole.. prav simpatično

Related Posts with Thumbnails