četrtek, 13. januar 2011

Spet nov šopek

voščilnic in čestitk. Nekatere slike so slabše kvalitete - tako je pač, ko delaš pozno v noč, potem pa slikaš pri umetni svetlobi :(((
Za 60 let
za 60 let - detajl 3D metuljev

Za teto :)
Za svaka - zaradi pomanjkanja časa je nedodelana zunanjost :(
sem dodala metulja, da je voščilnica "bolj polna"

Detajl notranjosti
Načrt za izdelavo pop-up voščilnice sem našla tukaj



Za zlato poroko (servetna tehnika, 3d blazinice, okrasne steklene polperle)



Z izjemo ene, so vse svežega datuma, torej letošnje.

12 komentarjev:

valentina pravi ...

Zelo lep šopek si predstavila.
Pop -up je zame itak znanstvena fantastika in tebi je čudovito uspela.

Vse pohvale!!

lp

Janja pravi ...

Ena lepša od druge. Pop-up in metulji....čudovito. Lp

Tanja E. pravi ...

Tudi jaz se pridružujem prejšnjima mnenjima - metulji in pop-up v čudovitih barvah, so ti zelo lepo uspeli! LP

Marija - Marička pravi ...

Hvala vam, moje zveste bralke in spremljevalke. Tudi sama sem bila presenečena nad pop-up izdelkom. Si niti v sanjah nisem predstavljala, da mi bo tako uspelo. Metuljčki so pa polikan servetek :)

Helena pravi ...

Same lepotičke na kupu. Ona, za svaka je fenomenalna! Hvala za link.

Neža pravi ...

Čist po pravici povedano, pop-up voščilnica je tako dobra, da bi bila zaradi mene zunanjost lahko neokrašena (samo odštancani robovi mogoče). Je potem toliko večje presenečenje, ko jo odpreš ;)

Tanja E. pravi ...

Se strinjam z Nežo. In hvala, da si povedala, kako so metulji narejeni. LP :))

Andreja M. pravi ...

Marička čudovit šopek si naredila.
Ker sama ne čestitkam, mi je tole znanstvena fantastika :)

Teya pravi ...

Sam super stvari. Sploh tista z rožico mi je všeč (:

katarina pravi ...

Čudovite voščilnice. In čeprav se pritožuješ pri tretji, da zunanjost ni izdelana, je notranjost toliko bolj bogata, tako da je čisto v redu.

dunja pravi ...

Vse so prav lepe, najlepši je pa metuljček, tako nežno deluje


nekaj zate:
http://mislinadopustu.blogspot.com/2011/01/veter-v-hrbet.html

DODO pravi ...

Kot vse kar se spraviš delat, je tudi to v tvojem stilu in lepo. Da pa boš še mal migala ti podeljujem nagrado Veter v hrbet.

Related Posts with Thumbnails