petek, 07. januar 2011

pa še moje praznične


ki sem jih naredila za - sedaj že lahko rečem - lanske praznike.

 
Mogoče bom letos bolj pridna z objavljanjem... upam ;)))

7 komentarjev:

Neža pravi ...

Luštna predstavitev takole v filmčku ;) Pa res jih je veliko!

Vladuška pravi ...

Lepe in lepo število jih je nastalo. Je bilo verjetno res najbolje kar filmček narediti. Lepo.

Tanja E. pravi ...

Marička, naredila si toliko krasnih in raznolikih čestitk! Najlepše so mi tiste s ptičkom v sredini... Pa tale tvoj filmček je pa že tudi mal presežek in diši po Hollywoodu. Si ga sama sčarala? Imaš morda kak link do navodil za izdelavo le-tega? Lepo te pozdravljam!

Marija - Marička pravi ...

Hvala vam za ogled in komentarje. Taja, ni nič Hollywood-sko; je samo v picassi narejeno. Čist preprosto. Poskusi... če ne bo šlo, pa me kar pocukaj :)

Marija - Marička pravi ...

Tanja, sem te kar preimenovala :)))

Tanja E. pravi ...

He..he...hvala morda kdaj res poskusim, se mi pa še vedno zdi Hollywood-sko. LP

DIDI pravi ...

ojoj, cela predstavitev, pa praviš, da nimaš časa.. seveda, poglej koliko si si dala dela, prekrasne čestitke.. lp

Related Posts with Thumbnails