pa še moje praznične


ki sem jih naredila za - sedaj že lahko rečem - lanske praznike.

 
Mogoče bom letos bolj pridna z objavljanjem... upam ;)))

Komentarji

Oseba Neža sporoča …
Luštna predstavitev takole v filmčku ;) Pa res jih je veliko!
Oseba Vladuška sporoča …
Lepe in lepo število jih je nastalo. Je bilo verjetno res najbolje kar filmček narediti. Lepo.
Oseba Tanja E. sporoča …
Marička, naredila si toliko krasnih in raznolikih čestitk! Najlepše so mi tiste s ptičkom v sredini... Pa tale tvoj filmček je pa že tudi mal presežek in diši po Hollywoodu. Si ga sama sčarala? Imaš morda kak link do navodil za izdelavo le-tega? Lepo te pozdravljam!
Oseba Marija - Marička sporoča …
Hvala vam za ogled in komentarje. Taja, ni nič Hollywood-sko; je samo v picassi narejeno. Čist preprosto. Poskusi... če ne bo šlo, pa me kar pocukaj :)
Oseba Marija - Marička sporoča …
Tanja, sem te kar preimenovala :)))
Oseba Tanja E. sporoča …
He..he...hvala morda kdaj res poskusim, se mi pa še vedno zdi Hollywood-sko. LP
Oseba DidiArt sporoča …
ojoj, cela predstavitev, pa praviš, da nimaš časa.. seveda, poglej koliko si si dala dela, prekrasne čestitke.. lp

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki