Spet... mešana solata

Nekaj narejenih v preteklih dneh...

dve mini:
6 x 6 cm
5 x 10 cm
Za damo pri 60-ih
za sodelavca ob srečanju z abrahamom
in za dekle pri 40-ih
Veste, danes se mi sploh ne da pisati... sem namreč šele prišla z inventure in me nekak čudno vleče v posteljo...

Želim vam prijeten preostanek vikenda!



Komentarji

Oseba Mojca sporoča …
Zakaj bi pisala, ko pa si s posnetki povedala vse? :)
druga mi je sploh všeč... nežna in cart.
Oseba Alenka sporoča …
Veš meni so mešane solate vedno všeč!:):) Tale tvoja pa še sploh!!!
Oseba DidiArt sporoča …
o kako si bila poleg ogromno dela pridkana še pri čestitkah, skoraj same okrogle :) lepe...
Oseba Tanja E. sporoča …
Kako si bila pridna! Lepo si skreirala to mešano solato. In kako je sodelavec prijel to voščilnico v roke? he...he...
Oseba Tanja E. sporoča …
Oj, Marička hvala za komentar na mojem blogu, a da sva delali čestitko za isti par? Res me je posrečeno presenetilo. Škoda, da je nisi uspela poslikati, drugič jo daj kar ko pride iz "pečice", še tako vročo. Prijazno te pozdravljam, Tanja.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki