oranžno in rjavo

Ta barvna kombinacija mi je zelo všeč. Se mi zdi, da sta barvi povezani, se dopolnjujeta, skratka imata neko skupno nit.


Na spletu sem slučajno naletela na navodila, kako izdelati cvet iz "marjetic". Ideja in rezultat sta mi bila zelo všečna, pa še  "sestavne" delčke sem imela doma... Irna, najlepša hvala!


  

Odločila sem se, da izdelam tako imenovano  easel čestitko.







Ker je slavljenka dobila tudi nekaj evrčkov, sem v notranjosti čestitke izdelala predalček, ki skriva dodatno voščilo in denarce.





Čestitka je primerna za sodelovanje v 15. izzivu CRAFTalnice, kjer želijo videti easel čestitko.


Draga Brigita, tebi pa še enkrat VSE NAJBOLJŠE!






















Komentarji

Oseba Tanja E. sporoča …
Marička, zelo lepo si tole izdelala, barvna kombinacija pa je tako ali tako krasna!
Oseba Vladuška sporoča …
Ti dve barvi se res odlično dopolnjujeta, jaz ju obožujem in se velikorat oblečem v to kombinacijo. Počutim se odlično. Lepa voščilnica in ta roža je krasna.
Oseba Anonimni sporoča …
krasno voščilnica je nastala!!!!
lp
iris
Oseba Manuela sporoča …
Čudovita čestitka in ta cvet je res fantastičen.
Hvala, ker sodeluješ na 15. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
•*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•
Oseba Alenka sporoča …
Barvi sta res za skupaj!!!!Ampak tale marjetica - to pa je dela!Tvoja čestitka v celoti je zalo lepa!
Oseba BojaMoja sporoča …
♥ ♥ ♥ krasna je, všeč mi je oranžno-rjava kombinacija :)
Oseba DidiArt sporoča …
ooo me veseli, da sem tudi jaz pripomogla k tako lepi čestitki, lp

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki