Zimsko spanje

Tako nekako bi lahko rekla mojemu trenutnemu razpoloženju glede ustvarjanja. Idej ni nekih pravih, volje, da bi vrtala v ustvarjalne globine, pa tudi ne. :((((((
Trenutno sem v takšnem neustvarjalnem razpoloženju, da mi je komaj uspelo pofotkati stvari, ki jih imam doma že nekaj časa gotove. Pa verjetno še tega ne bi storila, če ne bi danes vijolični komplet oddala ...

Se vidi, da mi za nič ni, saj sem še fotografirala slabo.... pa še dežuje :(. Najraje bi kar pod odejo pobegnila ;).

Imejte se lepo!

Komentarji

Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Super nakit Marička! :) Drugače pa eno skodelico vroče čokolade pa en fajn za zjokat film gledat, pa bo boljš. :)
Oseba Unknown sporoča …
ej, Marička, vsi poznamo takšne dneve... in - ja, povsem prav imaš, današnjega dneva sem bila sita že na tešče, tako je tečen :) pa res - zakaj pa ne bi šla pod kovter? pomaga :)

si pa naredila krasne reči. zadnji kompletek mi je še posebej všeč.

lp, mka
Oseba Goga sporoča …
Na tak pust dan še fotke ne ratajo:(((((((,zato mi je pa predlog o kovtru,vroči čokoladi in jokavem filmu všeč,si ga bom tud jest mogoče privoščila:))).
Oseba Marija - Marička sporoča …
Bo verjetno ideja z vročo čokolado kar prišla prav. Prvo počakam, da pride moj dragi domov, pa v trgovino bo še treba skočit, potem pa hitro skodelica čokolade in hop v posteljo... Z jokavim filmom pa ne vem, če bo kaj, saj mi gre danes že pri komedijah skoraj na jok :(((((
Oseba Alenka sporoča …
Saj bo bolje, boš videla. Kar naenkrat se bo obrnilo.Ker kdor take stvari ustvarja, ne pade za dolgo v ustvarjalno pauzo. Super nakit!!!!
Oseba Lava sporoča …
Zelo lep nakit:)

Točno take perlice, kot jih imaš na prvi slikici sem si zdaj kupila =)
Oseba namo sporoča …
Spet same lepote:)

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki