četrtek, 08. oktober 2009

Mavrično - zakaj pa ne!?

V ponedeljek sem naročila extruder za fimo maso. Ko sem gledala Sonjo, kako z lahkoto gre to iztiskanje fima, sem ugotovila, da je to ena od "kijihmorašimeti" stvari. Ja, in danes me je čakal v nabiralniku. Takoj sem poiskala nekaj primerov, kako se s to zadevico dela in se odločila, da naredim nekaj pisanih kroglic, obesek in uhančke.
Ko le ne bi bilo toliko brušenja - za teh nekaj kroglic, obesek in uhančke sem potrebovala kar par ur :( - pa še blazinice na prstih me bolijo :(((((. Je pa bilo vredno časa, saj sem z polizdelkom zelo zadovoljna!

10 komentarjev:

Sonja pravi ...

Wauuu, zdaj bi pa že morala kako provizijo od teh prodajalcev začet pobirat, ko jim tako lepo posel vozim :))))) hecam se :))))
prav super ti je uspelo.
Me veseli, da je fimo virus preskočil tudi nate :)

Barbi pravi ...

Uf, tile izdelki so super! Kroglice so še posebej privlačne. Le pridno vrti svojo mašinco. :)

Alenka pravi ...

Super kuglice!!!!!Obesek in uhančki tudi, samo kuglice so pa....

Popikoki pravi ...

Super barve! Vredno truda :)

NatashaMay pravi ...

Super si ekstrudala. :):) Za brušenje te pa razumem, jaz sem si na mamčini delavnici blazinice odbrusila, da sem krvavela. :)

mojca pravi ...

vse je lepo, ampak, oh, te kroglice... krasne so.


lp, mka

Tina pravi ...

Ful lep vzorček si naredila in uporabila enkratne barve!

Klavdija pravi ...

...še ena k je Fimala!...superca!...barve niso moje, ampak delčki so mi pa vseeno lušni...zdej k maš zverco pa nikar ne spet nehat

Jana pravi ...

Te je pa čisto zasvojilo fimanje v Dekanih. :)
Zelo lep vzorček si naredila. Jaz si med brušenjem vedno govorim, da bo na koncu izdelek zaradi brušenja še lepši.

Anja pravi ...

Ja, res je bilo vredno truda. Super izdelek ;)

Related Posts with Thumbnails