ponedeljek, 28. september 2009

Končno je prišla kuverta

... prek luže ... iz crop stop-a. Spellbinders Fleur de Lis. Ravno v pravem času, saj imam naročilo, da izdelam čestitko, namenjeno frišni diplomantki.

Najprej sem izdelala eno v quilling tehniki.

Ker pa sem danes dobila nove šablonce, sem naredila še eno.
Pa se naj naročnica sama odloči, katero bo vzela :)

8 komentarjev:

Klavdija pravi ...

...po moje si bo naročnica težko izbrala, ker sta obe tako lepi

Lili pravi ...

Tale Fluer de lis,tud sama čakam,priznam ,da kar težko:))).
Quilling čestitka je pa fantastična boš mi mogla enkrat pokazat,kako oblikuješ tele zvitke papirja:)))))))).

Marija - Marička pravi ...

Lili, ni problema. Je to ena fajn preprosta zadeva z miljon možnosti sestavljanja ;)

Alenka pravi ...

Obe sta super- to bo težka odločitev:):)

NatashaMay pravi ...

Krasni čestitki. Obe tehniki sta fenomenalni.

Lili pravi ...

Te bom držala za besedo, sej veš ,da moram vse probat in če ti eden pokaže je pol lažje :)))).

DIDI pravi ...

o superca... res bo težka odločitev, jaz bi kar obe vzela.. saj pride vedno prav.. čestitke

Marija - Marička pravi ...

No, lahko povem, da odločitev niti ni bila težka. Naročnica si je izbrala prvo - quilling, so ji bolj všeč "žive" barve.
Po dolgem času imam sedaj eno čestitko narejeno "na zalogo" :-p

Related Posts with Thumbnails