Sladki šopek


Potrebujemo:
Zavite bombone in/ali lizalke,
cvetličarsko žico,
cvetličarsko gobo,
darilni papir zelene barve,
darilni papir ali krep papir poljubne barve,
karton,
papirnati podstavek-prtiček za torte,
izsekančke (po želji),
kepo umetne trave - laski,
dodatki po želji (suho cvetje, suhe trave....)
svileni trak,
pištolo in palčke za vroče lepljenje.

Bombone in lizalke najprej ovijemo s cvetličarsko žico. Nekaterim lahko dodamo izsekančke v zeleni barvi.
Pripravimo si tudi liste iz zelenega darilnega papirja. Darilni papir narežemo; polovico na približno 10 x 8 cm, polovico pa približno na 8 x 6 cm. Trake preložimo na polovico in s strani odrežemo vogale. Nato položimo skupaj po en velik trak in en majhen ter ju na sredini povežemo z žico. Dobimo nekakšne "metuljčke" na žici.
Za osnovo - klobuk šopka lahko uporabimo kupljeno osnovo ali pa jo naredimo sami. Če se odločimo, da jo delamo sami, potrebujemo karton, iz katerega bomo izrezali krog. Izrezan krog zarežemo z ene strani do polovice in oblikujemo lijak. Z oblikovanjem določimo, kako "globok" šopek bomo imeli. Klobuk utrdimo z lepilno pištolo ali pa si pomagamo s spenjačem. Iz drugega kartona oblikujemo votel štožec - ta nam bo služil za držalo klobuka oz. za pecelj šopka. Klobuk v konici zarežemo s skalpelom do sredine in skozi zareze potisnemo stožec - širši del stožca zlepimo skupaj s klobukom. Pomembno je, da pri zarezovanju klobuka ne delamo predolgih rezov; rezi naj bodo le toliko dolgi, da dobimo odprtino, ki se prilega obsegu stožca na širšem delu. Vse skupaj ovijemo oz. zamaskiramo z darilnim ali krep papirjem. Notranjost oblepimo s papirnatim podstavkom za torte, kateremu pravtako naredimo zareze do sredine - seveda spet samo toliko dolge, da se odprtina prilega klobuku in stožcu - peclju.
Pecelj ovijemo z svilenim trakom.
Ker sem takšen šopek delala prvič, sem si za lažje delo omislila cvetličarsko gobo, katero sem narezala na dva polkroga in dva pravokotnika, ki sem jih nato zlepila z lepilno pištolo.
Gobo nato prelepimo še z umetno travo.

V gobo zapičimo metuljčke iz zelenega papirja. Nekaj si jih pustimo za konec, da z njimi zapolnimo morebitne praznine.
Nato v gobo zapičimo še bombone, lizalke... Prazne prostore zapolnimo z zelenimi listki. Dodamo razne dodatke; razno cvetje, trave, pentljo iz svilenega traku...

In to je to.... Nastal je zelo pisan šopek, sestavljen iz 25-ih bombonov in 25-ih lizalk... Naslednji bo verjetno enobarvni. Verjetno bodo tako bomboni bolj prišli do izraza...

Prepričana sem, da se takšen šopek lahko naredi tudi na kakšen drugačen način, ampak takšno izelavo sem si omislila, kot zame najlažjo :)

Veliko veselja pri izdelavi!

Komentarji

Oseba Tulpika sporoča …
Ooo, sladko, presladko! :))) Res si se zelo potrudila in na vso moc mi je vsec, da je tvoj sladki sopek tako pisan. No, saj so enobarvni tudi fajn, elegantni, ampak meni je tvoj res superca, ker me spominja na sopek poljskih roz!
Hvala tudi za postopek, ceprav tistega z gobo pa nisem cisto razumela. A to ostane v sopku? In zakaj gobo narezes na krog in dva pravokotnika?
Drugace pa super, obdarovanec ali obdarovanka bo po mojem zelo vesela. Samo mogoce sopek ne bo tako dolgo drzal ;)
LP, Tulpika
Oseba MarikaGabez sporoča …
Kako prikupen šopek in hvala za takole lepo opisan in fotografiran postopek. Res si se potrudila.
Oseba Suzy sporoča …
Lep šopek. Pa še izdelavo si opisala. Ideja, vredna kopiranja.
Oseba Marija - Marička sporoča …
Dekleta, zelo sem vesela, da se vam zdi postopek uporaben!
Tulpika, goba ostane v šopku, saj je prilepljena na osnovo. Ker sem prvič delala tak šopek, nisem prav vedela, kako naj narežem gobo, da bo prav. Za dva špolkroga sem se odločila zato, da ostane okrogla oblika, na sredini (tam, kjer pridejo potem žicčke v pecelj, pa sem jo izrezala, da je bila pot v pecelj prazna. Namesto pravokotnikov bi bilo bolje, da bi izrezala še dva manjša polkroga, vendar sem ga v začetku rezanja polomila in sem šla rezat večje kose preveč na sredini in mi je potem zmanjkalo gobe. Zgornjo gobo sem dodala zato, da ostane oblika kupole.
Suzy, bom zelo vesela, če bo komu postopek uporaben pri izdelavi in se odloči kopiranja :).
Oseba Jana sporoča …
Njamsi. :)

Mi ni bilo nikoli čisto jasno kako se delajo, sedaj pa vem. :) hvala.
Oseba Anonimni sporoča …
joj marička, kako si tole lepo prikazala, da kar kliče po "kopiranju". ideja in izvedba sta naravnost - super

lp, iris

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki