Spet quilling

Danes je tak »čuden« dan…. Zunaj se oblači, čez čas posije sonce, potem spet veter piha… Na balkonu me čakajo sadike paprike, da jih posadim v vrt. Verjetno bojo morale še nekaj ur počakati, saj v tako vetrovnem vremenu mi res ni potrebe skakati naokoli.

Sem pa vzela v roke fotoaparat in poslikala voščilnico, ki spada k darilu (ki pa še ni dokončano). Voščilnica je namenjena gospodu, ki letos praznuje 80 let. Upam, da ga bo še vrsto let razveseljevala.



Spet sem se lotila quillinga, saj edino quilling sovpada z darilom. Ko sem ponovno premlevala, za katero tehniko se odločiti, sem ugotovila, da tale papirnati filigran sploh ni tako slaba zadeva. Če imaš vsaj malo domišljije, lahko čaraš vse po vrsti (mimogrede: sem si že ogledovala načrte, kako izdelati uhane ).

Dodala sem tudi prve doma izdelane vrtnice po navodilih Marie








Druga voščilnica pa je danes dobila novo lastnico; sodelavka praznuje 30. rojstni dan in sem včeraj na hitro naredila nekaj cvetk s pomočjo izsekovalnikov (štanc), dodala zgoraj omenjene vrtnice in malo zelenja… ker sem uporabila trak z motivom metuljev, sem izsekala še nekaj majhnih metuljčkov in jih dodala voščilnici. Bolje, da ne veste, iz kakšnega papirja so vrtnice in metuljčki (saj niti ne vem, kako se temu papirju reče – je pa tisti svetleči iz cigaretnih škatlic)

Ni pa nič posebnega - tako pač je, če delaš nekaj "na hitro".




Zdaj sem se spomnila, da mi je sodelavka prinesla substrat za orhideje. Moram namreč presaditi mojo mini orhidejico. Se beremo :)



Uporabljeno: barvni karton, barvni papir, svetleča folija, svilen trak, spellbinders impressabilities butterfly, emossing prah, pištola za vroči zrak, razcepke, lepilo v spreju, dvostranski lepilni trak, zlata kontura za steklo, barvna gel pisala, izsekovalniki.



Komentarji

Oseba MarikaGabez sporoča …
Oooooo...tisto grozdje je strašno hudo. Ta tehnika je resnično lepa in z njo se da delati čudeže (no ja, skorajda).
Pa tudi drugi ni nič videti, da bi bila na hitro narejena.
Oseba Marna sporoča …
Marička, waw waw waw ... kako sta tidve voščilnici leeeeepi!
Poklon!
Oseba Barbi sporoča …
Tale tvoj quilling je odličen! Me prav veseli, da te je okužil, da lahko gledamo te lepote. ;)
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Super čestitki in te rožice so krasne.
Lp, Nataša.
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Tudi eni se grozdje dopade, obe sta mi všeč...me kar prsti srbijo...papirčke tudi imam....še kakšno boš pokazala, pa me bo res zamikalo :)
Oseba klementina sporoča …
super lepo zvijanje in sestavljanje trakcev!!!
Oseba Unknown sporoča …
lep pozdrav!
Zanima me,če mogoče veste,kje bi lahko kupila napravico za zvijanje papirja.
Hvala
Andreja
Oseba Marija - Marička sporoča …
Marian, tole napravico za zvijanje sem dobila zraven plošče, ki sem jo kupila za lažje delo. Se pa da kupiti tudi posebej. Pri nas jo lahko kupiš v trgovini Memories v Celju - vsaj imeli so jo.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki