Rožice....

Le katera dama jih nima rada :)
Sama imam najraje sončnice; všeč mi je kombinacija rumene in rjave barve (včasih tudi oranžne in rdeče), predvsem pa so mi pri srcu zaradi simbolike - sončnice namreč simbolizirajo upanje in upanje je nekaj, kar nam dela meglene dneve sončne.
V mesecu marcu kar dostikrat sežemo po cvetju; za dan žena, za materinski dan in nenazadnje tudi za svojo srečo - da končno preženemo zimo in prikličemo pomlad.

Naslednja čestitka pa ni nastala ne za dan žena in ne za materinski dan (se moji mami iz srca opravičujem, da je dobila le kupljen šopek cvetja, saj mi za karkoli drugega ni ostalo časa :( , ji pa zato še tu pošiljam en ljubeč objem), pač pa kot čestitka za rojstni dan za starejšo damo. Sprva sem nameravala narediti pick point voščilnico s cvetjem, pa mi je že za borduro zmanjkalo časa, zato sem se odločila za kombinacijo suhega in svilenega cvetja.

S cvetjem nisem želela pretiravati, zato sem naredila šopek bolj umirjenih barv. Da pa čestitka le ne bi bila preveč pusta, sem raje kombinirala barve v ozadju. Narejena je z ljubeznijo in željo, da bi ji cvetje še veliko let lepšalo dneve.



Uporabila sem: barvni karton, štampiljko "vijugice", traci, rožice-čipka in metuljčki iz blaga, svileno in suho cvetje, embosiran papir.

Komentarji

Oseba Anja sporoča …
No, končno je tudi tvoj blog zaživel :)
Bi bil že skoraj smrtni greh, če te lepotičke ne bi pokazala tu gor. Super lepa je :)

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Afrika