torek, 17. junij 2014

Vse najboljše, mami!

Za mamo. Ker je posebna, ker je edinstvena. Ker jo imam rada. Ker mi stoji ob strani. Ker se z mano smeje. Ker me včasih "hudo" pogleda. Ker me še vedno skrega, če naredim kaj narobe. Ker je včasih prava tečka  s svojimi nasveti (ki jih potem s pridom pokoristim). In, ja, še enkrat, ker jo imam rada.

Organska verižica, kot sem se jo naučila narediti pri mojstrici polimerne gline, Klavdiji.

Škatlica, v katero sem verižico shranila, je narejena posebej za našo slavljenko. In, ker je škatlica izziv na Craft-alnici, jo seveda tudi tam pokažem.




6 komentarjev:

Hali pravi ...

Uauuu verižica in 5x uauuu embalaža zanjo.Perfektno!

Anonimni pravi ...

I would like to thank you for the efforts you
have put in writing this blog. I am hoping to view the same high-grade content from you in the future as well.
In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal
website now ;)

Also visit my web page ... course writing

Janja pravi ...

Čudovit komplet.
Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Helena pravi ...

Oooo, ogrlica je fantastična! Pa pri embalaži si se tudi potrudila.

Andreja L. pravi ...

iiijoj kako lepo je tako škatlica kot ogrlica! Zelo lepo si izdelala in okrasila darilno embalažo :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

Lili pravi ...

Prekrasno, tako lepo si okrasila škatlico in nakit je resnično čudovit.
Hvala in srečno pri izzivu Craft-alnice.
Pozdravček Lili

Related Posts with Thumbnails