Ko čas neusmiljeno beži

nam pogosto zmanjka minut, da bi nekaj dokončali... Vsaj pri meni je tako; sem že velikokrat povedala, da izdelek še naredim, pa tudi poslikam ga, ampak objava... jah, kaj je že to????

Sem dobila zadnje dneve nagradico "veter v hrbet" in sicer od Dunje in od DODO za kar sem jima izredno hvaležna! Seveda moram sedaj nekaj narediti, namreč poslati nagradico naprej, ampak.... saj vem, da to ni lepo, ampak danes mi se res ni... Obljubim, da bom še ta teden in takrat se bom tudi bolj razpisala o njej.

Kot sem že rekla, delam.... zadnje dni so nastali zelo raznoliki izdelki;



Najprej čestitka za frišno upokojenko. Ker je gospa delala v bolnišnici, sem ježku dodala medicinsko kapo, na travo pa sem narisala epruvetke, pipete in injekcije.

 Potem sem delala darilo za abrahamovca; Čestitka v škatli in cerkvica iz das mase za na steklenico.




 Še notranjost škatlice s čestitko:




Pa še malo pletenja
S pletilkami sem se srečala že v zgodnjih najstniških letih. Spominjam se večera, ko je cela naša družina sedela v dnevni sobi, vsak s svojim kompletom pletilk v rokah in smo pletli... in se pogovarjali.... in pletli. Ja, tudi moj oče je bil vešč pletenja; zanj je bila izdelava nogavic ali rokavic na prste mala malica. Ob tem spominu me oblije topel občutek in hkrati žalost, ker mojega očeta ni več med nami :(

Pa da nadaljujem... v sredo sem se učila plesti prtičke. Sem sicer poskušala že pred leti, vendar mi takrat nihče ni povedal, da moram določen vzorec večkrat ponoviti na pletilki (ja, navodila zraven načrtov pa verjetno niso namenjena branju :-p). In moj takratni izdelek je bil bolj podoben pletenemu kondomu kot lepemu namiznemu okrasu. In takrat me je minila volja do pletenja prtičkov. Sedaj pa me je navdušila sodelavka, ki ni vešča kvačke, pletilke pa ji lepo tečejo.

V sredo sem bila seveda zelo navdušena nad izdelavo in ker sem vedela, da doma ni pletilk, sem v trgovini nabavila okrogle špile za ražnjiče, jih doma pobrusila še z druge strani in začela plesti...  Zvečer, se je že škrobil moj prvi pleteni prtiček, premera približno 20 cm.


Ker pletenje zelo zasvoji in ker enostavno zraven pletenja in branja sheme ne moreš misliti na kaj drugega (tako se vsaj za nekaj časa lahko rešim misli na službene zadeve), je v četrtek nastal še tale - izdelan prav tako "na špile", premer prtička 42 cm:






Jaz ne bi bila jaz, če se ne bi poigrala z malo norčavo idejo in sem kot tretjega začela plesti na.....



 zobotrebce :)))))


 In takšen je videti kot končni izdelek... premer 15 cm.





Pa še četrti, že izdelan na pletilke. Tega sem naredila za mojo mamo. Upam, da ji bo všeč. Velik je 42 cm (premer) in vsaj zame zelo težak za pletenje.  Hitro se ga ne lotim več.


Ja, nastaja že peti.... :)


Takole, to je to... Za danes naj bo dovolj. Se še oglasim kaj :)

Komentarji

Oseba Tanja E. sporoča …
Pozdravljena, spet si predstavila zelo lepe izdelke, čestitka za upokojenko mi je zelo všeč, uporabila si krasen motiv in pod njim predmete, značilne za prejemnico. Prtički pa - kapo dol. LP:))
Oseba Alenka sporoča …
Ja pa kaj ti pa je???????:):):) Se ti je čist odštikalo!!!!!!Kako lepo si naredila prtičke in to s turbo hitrostjo!!!!Ostali je tudi zelo lepo,...samo na zobotrebce??????Noro!!!!!
Oseba Helena sporoča …
Prtički na špile in zobotrebce ...? Noro :) Izdelki pa takšni, da lahko napišem samo: super lepi!
Oseba Dijana sporoča …
Misliiim :o, sej ne morem verjet!! Si pa hiperaktivna. In s čim zdaj pleteš? Meni zgleda vse super, vsi prtički (za nianso preferiram zadnjega) in pa prva čestitka. Lp
Oseba Neža sporoča …
Špile in zobotrebci, si pa faca ... hvala za nasmejano jutro :)))

Prtički so super, in koliko jih je, si napisala, kot da je to mala malica za narediti, kapo dol, res!

Pa tista cerkvica, fajn ideja :)
Oseba Vladuška sporoča …
Te špile in zobotrebci so nepozabna zgodba :) Ampak dobra ideja, ker za pletilke bi porabila veliko več, pa takih micenih tak ne dobiš. Zelo zelo lepe stvari si napletla, sploh pa ta za mamo je izredno lep. Pa da ne govorim tudi o tisti cerkvici. Lepo.
Oseba Janja sporoča …
Prekrasni izdelki. Zadnji prtiček za mamo, je božanski.
Si dokazala, da ni ovir za prave ustvarjalke , s svojimi pripomočki :)).
Zelo lepi sta tudi čestitki, škatla in cerkvica. Lp
Oseba Marija - Marička sporoča …
Drage obiskovalke mojega bloga, najlepša hvala za vaše besede. Ja, saj v službi so se mi tudi smejali, ko sem pripovedovala o špilah in zobotrebcih. Sem ugotovila, da so leseni pripomočki fajn ponucna zadeva, ker zanke ne drsijo in ni nevarnosti, da bi se pletenje snelo. Žal pa pletenje z zobotrebci ni ravno prijetna zadeva, saj grozno bodejo v dlani... Zdaj pletem na pletilke, mi jih je mama odstopila...
Oseba Mojca sporoča …
Koliko novega je vedno pri tebi... In vedno same čudovite stvari. Ježek z medicinsko kapico me je prav nasmejal :)
Pleteni prtički so meeega! prav vsega se lahko naučimo - ko se tako odločimo. Špile? :))) Ja - bravo, ni kaj, treba je bit inovativen :)
Oseba Klavdija sporoča …
Pacientkaaaaaaa...kolk dobri prtički!...pa šple in zobotrebci-u miljavžent letih se nebi spomnila delat z njimi :))))
BRAVO tud ta vse ostale izdelke...vse je zlo lepo in sila domiselno!
Oseba DidiArt sporoča …
ja vse sorte sem že videla v teh letih, kar tlačim zemljico, ja take krize pa še ni blo.. bi povedala, da rabiš pletilke, je pa res posrečeno, upam, da nimaš preveč luknjic v dlaneh... lepo ustvarjaj še naprej, saj je tako prijetno brati blog pri tebi, ko je tolikooo novega... lp
Oseba Vladka sporoča …
Krasni izdelki Marička!

Prtički so mi zelo všeč.
Oseba Danii sporoča …
Čudoviti izdelki :-) Hitro še kaj pokaži.
Na mojem blogu te čaka nagradica :-)
Oseba Nella sporoča …
Čudoviti pleteni izdelki, svaka čast! Tudi voščilnica z ježkom je prav luškana. Pa še nekaj malega zate na mojem blogu:)
LP
Oseba MA-MI sporoča …
Kdor zna, ta zna! Krasen zobotrebčni prtiček si naredila. Občudujem tvojo spretnost in se klanjam.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki