Komaj čakam na mojo sobico

Saj ne, da je nimam. Jo imam. Ampak je še vedno polna škatl in vrečk, ki mi jih še ni uspelo razsortirati. Najbolj se bojim, da bom porabila veliko časa pri urejanju ustvarjalnega materiala - me je kar strah, ko bom zaplula med papirnate in tekstilne valove trenutnega nereda.
V mislih sicer že pospravljam, ampak... Je res zadnji čas, da se lotim še te sobice in bom končno lahko začela z papirčkanjem in ostalim ustvarjanjem.

Zadnja voščilnica, ki je nastala pred selitvijo:
Se beremo!

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Želim ti, da bi sobico čimprej uredila.. čeprav.. kako boš pa ustvarjala, če bo preveč pospravljeno??? Mene čisto dotolče, če je vse pospravljeno :) Moram hitro vsaj malo krame navlečt ven, da se bolje počutim in mi je ustvarjanje v večji užitek.
Čestitka pa je lepa.
Oseba K sporoča …
Jaz strašno ne maram pospravljanja. Res, lahko vprašaš mojo mamo. Ampak ko je treba pospravljati ustvarjalni material (pa ne po končanem projektu, ampak kar tako, urejati, pravzaprav), uživam ko ne vem kaj.
Oseba Alenka sporoča …
Lepa nežna čestitka. Tudi jaz ti želim, da bi sobico čimprej uredila, da bo nastajalo veliko lepotičk!!
Oseba Goga sporoča …
Želim ti , da bi imela ravno prav urejeno sobico,samo toliko, da v njej vse najdeš takoj, ko potrebuješ .).
Oseba Vladuška sporoča …
Krasna čestitka, res lepa. Ti verjamem, da se ti ne da podati med te škatle, ampak ko bo vse zloženo pa boš s toliko večjim veseljem ustvarjala.
Oseba DidiArt sporoča …
lepa čestitka, kot vedno, želim ti, da se čimprej obdaš z ustvarjalnim materialom, ker te že prav pogrešam...
Oseba Jana sporoča …
Krasna čestitka. saj škatle so samo začasno, boš videla, kako bo potem lepo in koliko ustvarjalnega zagona boš dobila, ko bo vse na svojem mestu. :)
Oseba Teja sporoča …
Čudovita voščilnica, metulj jo zelo lepo popestri.
Želim ti pa lepo urejeno sobico za ustvarjanje, da bo nastalo še veliko tako lepih izdelkov kot je tale zadnji.
Oseba Mojca sporoča …
zagotovo boš uživala, da kar nehat ne boš mogla. zelo ti privoščim, da imaš za to namenjeno sobico, ker vem, kako je, če neprestano zlagaš in prestavljaš, pa stvari nikjer niso "doma". pri tebi bodo:)
ja, in čestitka je nebeško lepa.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki