Nekaj besed,

pa malo več slikic.

Zasedena z delom do konca in naprej, pa kljub temu najdem čas za "papirčkanje". Sem sedaj večino časa v najinem stanovanju, ki ga preurejava. Večerne ure so namenjene sestavljanju čestitk, vabil in drugih papirčkov. Kmalu pokažem kaj več...

Tole je nastalo v preteklih dnevih


Veliko sončka vsem skupaj!

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepe čestitke in zato se skoraj vedno najde kaj časa tudi pri meni, saj je pravi balzam za dušo. Pa veselo urejanje stanovanja želim :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepe stvari si naredila. Super da ti tole uspeva ob večerih. Jaz sem zaspanec in hodim dokaj zgodaj spat in mi zvečer nikakor ne znese, da bi se podala še med papirje.
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Si pa pridna! :) Jaz zadnje čase samo še v posteljo padem.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki