četrtek, 13. avgust 2009

Danes na krožniku: en ponečedek in les, ki to ni

Še vedno uživam v mečkanju fimo mase. Lotila sem se zahtevnega podviga - uporabe transparentne fimo mase. Sestavila sem klobaso, jo dala v hladilnik, narezala na tanke lističe in z njimi prekrila osnovo... pečen obesek sem dva popoldneva brusila, ama.... sem sedaj povsem nezadovoljna z izdelkom .... Namesto, da bi dosegla globino, imam lahko okoli vratu en del mlečne ceste :(((((

Pa še od blizu


Če sem čist iskrena, sploh ne vem, kaj sem delala narobe. Bom morala še trenirati - to pa zagotovo vem!

Veliko bolj sem zadovoljna z "leseno" verižico. Ne, saj ni lesena - je pravtako iz fima.


Ta vzorček mi je tako všeč, da vam moram enostavno pokazati izdelek še malo bližje


Pa še detajl zapiranja oz. daljšanja - krajšanja verižice

Bom še pokazala kaj, saj je v izdelava nove verižice že v teku.

Lepo se imejte!

8 komentarjev:

petrovka pravi ...

ti se pa ne hecaš. tisto z globino, ti bo katera izkušena kaj povedala, ti jaz ne znam, meni sta obe všeč. tisti les, ki ni les, je pa prav specialen. prinesi pokazat v soboto.

Sonja pravi ...

Juhej.. pa še delaš :) mi je prav všeč, da poskušaš.. izdelki pa tudi po več vaje še vedno niso taki, kot si mislil, da bodo :)) Se pa navadiš sprejemat kar je :))

Alenka pravi ...

Joj, ti pa si resno zagrabila tale fimo. Oba izdelka sta lepa in zanimiva. Les pa sploh je res zelo poseben!

MarikaGabez pravi ...

Čudovito gre tebi tole gnetenje in sestavljanje. Naj bo cesta mlečna ali ne....meni je všeč.

Tanc pravi ...

Dobro te je tole zagrabilo! :) Tudi meni je les fantastičen, pa odlična ideja s krajšanjem - daljšanjem verižice!

Maja pravi ...

Meni tisti prvi obesek zelo spominja na granatno jabolko. Bolj ko ga gledam, bolj se mi cedijo sline. Super so ti uspeli poskusi!

Anonimni pravi ...

še dobro, da sem lahko tole v soboto "poslinila" v živo in moram povedat, da je čudovitoooooooo
lp,
iris

mravljica :: little ant pravi ...

"Ta lesen" mi je super - za te črtaste vzorčke sem od Mamči (pardon, Klavdije) prevzela srčkano poimenovanje: "pižamice" :)

Krasne stvari nastajajo pri tebi, jaz sem pa še vedno v nizkem štartu, kar se fimanja tiče...

Related Posts with Thumbnails