torek, 02. december 2008

Nalepke, nalepkice...



Že doooolgo časa vem, da bom potrebovala do prihajajočih praznikov najmanj 180-200 božično-novoletnih voščilnic. Ker sem po naravi takšna, da z vsem čakam do zadnjega dne (ali zadnjih tednov), me skoraj ves zalogaj še čaka. Nekaj - približno 40 sem jih že naredila v prejšnjem tednu. Sedaj nekaj dni nisem nič delala, saj me je še bolezen ulovila; mi je pa uspelo narejene pofotkati.







Teh sem naredila kar veliko- nalepke so nalepljene na bel karton - šeleshamer, motiv je pobarvan s pearl vodenimi barvicami. Za senčenje sem uporabila barvne krede.







Pri naslednjih sem se igrala s sestavljanjem motivov. Uporabila sem embosirane odtise štampiljk, razne trake, pohroščkan papir...


















Pri tej čestitki sem uporabila pisan papirnat podstavek za skodelice/kozarce, papirnato čipko in snežinko, izsekan s pomočjo cuttlebug izsekovalnikom.















Uporabljeno: Osnova za čestitko (reliefiran šeleshamer), zlate nalepke, trak iz filca.












Uporabljeno: papirna čipka, pliš trak. Motiv je narejen s pomočjo šablone in modelirne mase na s plišem obdelanem kartonu.

6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Ooooo, kok enih lepih čestitk je na tem blogu :) Te moram nujno v readerja dat, da bom sproti spremljala nastajanje tele gore.. in tudi vsa druga ustvarjanja, ki ti gredo lepo od rok.

Moni pravi ...

Res zelo veliko lepih čestitk na kupu! Lp, Moni

Anja pravi ...

Vau, lepe so Marička. Ti imaš pa vedno toliko krasnih idej na kupu. Čakam na nove...:))

Anja pravi ...

Hey, hey.
Bila si pofočkana.Več si preberi na mojem blogu:)

Marička pravi ...

Hvala za komentarje!

Pa kaj vidim... da sem pofočkana :D

Uf, zdaj se pa moram zraven spravit in napisat 7 resnic o meni ?!

Obljubim, da bom...tekom dneva :)

Tulpika pravi ...

Superca so, marička, sploh tista s smrekico mi je sedla v srce. Pa pozdravljena med blogicami :)
LP, tulpika

Related Posts with Thumbnails