Odločitve

Nekje sem prebrala, da bo zame (astrološko znamenje devica) leto 2019 leto pomembnih odločitev. Ker horoskop  berem res zelo redko, sem to zadevo z odločitvami vzela bolj teko-tako. Nenazadnje mi je horoskop že obljubljal od velikih dobitkov, do velikih prepirov, pa do vsega tega še ni (hvala bogu) prišlo. Ampak, letos.... letos bo pa menda drugače- že začelo se je tako. V prvih treh mesecih sem se odločila, da menjam službo. Ta me namreč ne veseli, me utruja, čutim, da nisem 100 % predana. In to ni pošteno- ne do podjetja, ne do mene. Zato  sem odprta za povpraševanje in ponudbo :D.

Kot strela z jasnega je prišla ideja s poroko. Čeprav sva z mojim dragim skupaj 13 let, sva pač letos "zignila po poroke". In ni mi žal. Bilo je malo slavje, le v krogu čisto bližnjih <3 .="" :p.="" alex="" ampak="" bo...="" bo="" e="" en="" enako="" gavda="" in="" je="" jeeeeeee="" ko="" kon="" kot="" mami="" nbsp="" no="" on.="" p="" pi="" pripravljeno="" saj="" se="" sre="" tudi="" vreme="">

In zdaj čakam, kaj bo naslednje.... Verjetno bo spet vsekalo sredi jasnega neba :D. Saj vseeno, sem pripravljena- že od dneva, ko sem prebrala horoskop :D :D :D

XO XO




Komentarji

Oseba Kampus terkemuka sporoča …
Thanks for the article
Oseba Kampus terkemuka sporoča …
Thanks for the article

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Abrahamki