5 let...

Ja, 5 let sem pustila počivati moj blog. Zakaj? Nekako sem presedlala na facebook in mi enostavno zmanjkuje časa, da bi bila na več mestih naenkrat.




Tokrat so me v objavo "potisnili" iz Toplic Lešće , kamor potujemo ta vikend. Vprašali so me namreč, če bi na svojem blogu prilepila njihov logo in povezavo do njih. Glej, to me nič ne stane, prostor tudi je... zakaj pa ne. In imela sem "ponovi vajo" iz urejanja bloga.

Ok, verjamem, da mi bo uspelo. Ker pa sem omenila, da gremo ta vikend  pogledati k njim, bom seveda potem pripravila tudi krajšo reportažo.

Če ste že bili pri njih, bom vesela vsakega namiga, kaj lahko pričakujem.

Lepo bodite in radi se imejte!
Marička



Komentarji

Oseba Remove Background sporoča …
Nice article as well as whole site.Thanks.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki