eksperimentiranje s fimom: fimo liquid+pastelne krede

Ja, saj vem... že miljavžent krat sem povedala, da si s fimom nisva na "ti" ampak me vedno nekak magično privlači. Velik krivec za ta eksperiment je tudi Klavdija in njen izziv.
Prvo sem sicer delala nekaj drugega (pokažem naslednjič), vendar se je zadeva čisto sfižila.

Potem je padla ideja - obesek z videzom mozaičnega stekla. Že pred časom sem nabavila stekleničko tekočega fima, ker sem ga takrat pač nujno potrebovala. Če me vprašate zakaj, pojma nimam.... vendar je bilo nujno :). V enem izmed postopkov za fimo liquid sem videla, da dekleta barvajo tekoči fimo z alkoholnimi inki. Ker tega maoja zaloga ne vsebuje, sem se odločila, da ga barvam z barvnimi kredami. Izbrala sem 10 barv, ki jih Klavdija v izzivu narekuje in jih z nožkom nastrgala. Dodala sem tekoči fimo, maso dobro premešala in potem s tem obarvanim fimom zapolnjevala prostorčke na obesku.

Dokler je bil fimo še surov, so bile barve pastelne in so ustrezale barvni lestvici, ki jo zahteva Klavdija. Žal pa je pečen izdelek drugačnih barv; dve zeleni sta skoraj enaki, sivo-rjava se vidi kot črna, oranžna vleče na rdečo.... Vseeno izdelek prijavim. Saj namen je bil pravi :)

Moram pa povedati, da je obesek le del nakita. Žal še ostalo ni sestavljeno - upam, da si kmalu vzamem čas...

Imejte se lepo!

Komentarji

Oseba Klavdija sporoča …
Iiiii...full sm vesela, da si se lotla Fima in izziva!
To da s Fimom nista na "ti" je čist samo tvoj predsodek, bolj ko boš z njim delala lažje bo šlo ;-)
Obesek oz. bodoči nakit mi je full všeč, ker je tko pisano odštekan...in me malo sfaljene barve niti ne motijo (ker ti popolnoma vrjamem, da so bile pred pečenjem pravi odtenki-liquid je pred pečenjem bel, zato so barve zgledale pastelne).
Oseba Marija - Marička sporoča …
Klavdija, hvala! Pa smejko - tisti, ki na veliko objema! :))) Pa hvala za nasvet glede tekočega fima - bom drugič imela to v glavi, da je v osnovi bel in potem postane transparenten.
Oseba Suzy sporoča …
Hmmm. Tudi v moji zalogi je fimo likvid. Ker sem ga nujno potrebovala. Kdo ve zakaj. Ne vem več :P
Ti je pa obesek uspel.
Oseba Helena sporoča …
Super obesek in verjamem, da bo tudi izdelek čudovit.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Abrahamki