Čestitka za bejbo

Včeraj je praznovala 4. rojstni dan ena zelo prisrčna bejba, moja soseda Blažka. Za vse tiste, ki Blažke ne poznate, naj povem, da je to deklič, ki ti takoj zleze pod kožo. Je navihana, radovedna in zelo rada se carklja. In ker je Blažka moja prijateljica, je dobila čestitko ob njenem prazniku.

Izbrala sem motiv Sarah Key; ker je prisrčna, budi prijetne spomine na otroštvo in enostavno primerna za na čestitke za deklice. Odtisnjena je na eko karton, pobarvana pa z distress inki.

Kot dodatke sem uporabila embosiran okvir iz kolekcije  K & Company, nekaj fiskars baby očesc ter nekaj 3D dodatkov, ki sem jih kupila  v lidlu. Dodane so še perle, za vsako leto po ena :)

Se beremo!

Komentarji

Oseba Tanja E. sporoča …
Tale Sarika z medvedkom je preprosto srčkana. Čisto ta prava za prijateljico pri štirih letih. In vsi ti dodatki, kako jo bodo razveselili. Super!
Oseba MarikaGabez sporoča …
Kako si jo lepo vkomponirala v celoto!
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepa čestitka in zelo lepo, da si jo izdelala za svojo malo prijateljico, ki bo po moje navdušena.
Oseba Unknown sporoča …
Res zelo lepa čestitka,hvala ti Marička!

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sladko

Odločitve

Afrika